Bh. šljiva tražena na tržištu EU i Ruske Federacije | Agroportal.ba
Agro reportažeAgro vijesti

Bh. šljiva tražena na tržištu EU i Ruske Federacije

Drugog dana 45. Međunarodnog sajma poljoprivrede i prehrambene industrije u Gradačcu održana je prezentacija na temu “BiH šljiva-Evropski kvalitet-Evropski brend“ u organizaciji Marketinške asocijacije „BiH šljive“, o čemu je govorio sekretar Suad Selimović.

Prepoznatljiv proizvod

Kako je istaknuto, bosanskohercegovačka šljiva je jedna od najpoznatijih brendova i tražena je na tržištu Evropske unije i Ruske federacije. Kako bi se kvalitetno izašlo na tržište, nekoliko izvoznika i privrednih subjekata odlučilo se na udruživanje u Marketinšku asocijaciju “BiH šljive“.

Inicijativa je pokrenuta u decembru 2016. godine, a „Agencija“ je osnovana u novembru naredne godine i registrovana je u sklopu Privredne komore Tuzlanskog kantona. Ubrzo je pokrenut projekat uspostave identiteta bh. šljive u sklopu kojeg je pokrenuta kampanja registracije brenda po evropskim standardima. Na ovaj način očekuje se da „plava ljepotica“ postati verifikovani evropski brend.

Povećati proizvodnju

Potpredsjednik Asocijacije Ibrahim Latifović, vlasnik „PZ Late“ ističe da je prije 5-6 godina u Brčkom govorio kako je potrebno udruživanje proizvođača, prerađivača i izvoznika bh. šljive, kako bi se zaštitili na tržištu i mogli ispoštovati narudžbe i želje kupaca.

Sada vidimo da je to moguće. Imamo odlične proizvođače šljiva koji znaju proizvesti kvalitetan proizvod. Ova godina nam nije išla na ruku. Moramo imati veće zasade i kvalitetan proizvod, prepoznatljivu ambalažu i etiketu, što će nam omogućiti siguran plasman u tržište, rekao je Latifović.

On se posebno osvrnuo na ovogodišnji plasman šljive rekavši kako proizvođači, izvoznici iz susjedne Srbije su uspjeli plasirati svoj proizvod bez obzira na cijenu, što kod nas nije bio slučaj.

Pročitajte još...   Na Vlašiću u nedjelju Sajam sira i izložba ovce pramenke

„Brod bez kormilara“

Nažalost, sve što radimo, radimo bez institucija države. Ne pružaju nam niti stručnu, niti materijalnu pomoć. Mi smo u asocijaciji kao „brod bez kormilara“, poručio je Latifović.

U Marketinškoj asocijaciji “BiH šljiva” trenutno je udruženo sedam firmi i očekuju da će se u narednom periodu broj povećati.

Shares
Slične objave
Agro vijestiPijačni barometar

Vremenska prognoza za prvi dan jeseni

Agro vijesti

Poljoprivrednim proizvođačima iz Srebrenika 100.000 KM podrške