Kako je uspio biznis Izudina i Đule | Agroportal.ba
Agro reportažeAgro vijesti

Kako je uspio biznis Izudina i Đule

Reklama čuda čini, bez dobre reklame teško je u bilo čemu biti uspješan. To su na svojoj koži osjetili Izudin i Đula Kurtić iz Stjepan Polja, naselja uz put Tuzla – Doboj, kod Gračanice. 

Oni danas na improviziranom štandu pored puta prodaju svoje domaće povrće, bijeli luk, razne vrste bundeva, paprike, paradajz, grah… Sve kao i prije tri godine, osim boljeg pakovanja i drugačije reklame.

Slabo ko išta hoće kupiti ako nije lijepo upakovano. Mi smo bijeli luk upakovali u takozvani šiši, grah u pet boce od dva kilograma, džem u staklene tegle. Prodaja ide bolje nego ikad. Dolaze nam naše stalne mušterije, niko neće proći ovim putem da ne svrati i ponešto ne kupi. Moja reklama je moj kvalitet, sve domaće. Prije dvije godine napišem ti je reklamu velikim slovima “Uzmi džaba” i niko ništa ne uze. Bila pogrešna reklama, ljudi dolazili, pa se stidjeli da uzmu moju robu džaba. Opekla me ta reklama, ne znam ko me na nju nagovori. Sada vidim, reklama je nauka koja ide uz kvalitet robe i onda se ne boj, nećeš propasti.

Rekao nam je u šali Izudin. 

Pročitajte još...   Poljoprivrednici se sa zebnjom pripremaju za sjetvu

Izvor

0Shares
Slične objave
Agro reportaže

Inženjer Mato napustio uspješnu karijeru u Austriji, a izabrao poljoprivredu i povratak u BiH

Agro vijesti

Bursać: Јesenja sjetva jeftinija nego lani