Održana konferencija "Brendiranje domaćih proizvoda" | Agroportal.ba
Agro vijesti

Održana konferencija “Brendiranje domaćih proizvoda”

Ministarstvo trgovine i turizma u Etno selu “Stanišići” kod Bijeljine organizovalo je konferenciju “Brendiranje domaćih proizvoda – Naše je bolje”. Učesnici su naglasili važnost promocije i kupovine domaćih proizvoda i korištenja domaćih usluga, rtrs.

Stvaranje brenda

Prerađivači voća i povrća iz Semberije kažu da konstantno rade na stvaranju brenda i podizanju kvaliteta svojih proizvoda. Iako svake godine povećavaju svoje količine na tržištu BiH, stalno se trude da pronađu nove puteve do potrošača.

Mislim da je tržište napravilo selekciju u prethodnom periodu, da je odlučilo koji proizvodi mogu da idu dalje. Na žalost, mali broj nas je ostao, ali svi koji smo ostali, zaslužujemo da tu budemo i ozbiljne smo firme na jednom evropskom nivou, rekao je vlasnik Spektar drink-a Đorđe Slavinjak.

Domaći proizvođači ističu da kvalitetom, dizajnom i novim proizvodima žele da osvoje domaće, ali i inostrano tržište.

Mi imamo svoje maloprodajne objekte i sarađujemo sa svim marketima u BiH, i jako smo zahvalni na toj saradnji, jer trude se da stalno promovišu pod parolom “Naše je bolje” i naše proizvode, kaže Andrea Lizdek iz Kompanije Krajina klas.

Bojana Ilić, kontrolor u PI Sava Semberija, naglašava da je jako važan kvalitet njihove sirovine, redovno vrše ulaznu kontrolu, jer ako imaju dobru sirovinu, imaće dobar i gotov proizvod. Sve se radi pasterizacijom i sterilizacijom, kako bi sačuvali svoj proizvod.

Pročitajte još...   Predsjednik Dodik, ministri poljoprivrede Srpske i Srbije sa mljekarima u Gradišci

Edukacija trgovaca

Kako bi domaći proizvod došao u ruke potrošača, neophodna je edukacija trgovaca koji će promovišući domaću proizvodnju zaštititi i potrošače i domaći proizvod od robe iz uvoza.

Јoš jednom animiramo potrošače, odnosno građane Republike Srpske, da se uključe u ovu akciju da svi jednom shvatimo da kad kupujemo domaće, mi mnogo tog benefita stvaramo onim ljudima koji se bave proizvodnjom domaćih proizvoda, rekao je ministar trgovine i turizma Predrag Gluhaković.

“Naše je bolje”

Mihajlo Vidić, potpredsjednik Privredne komore Republike Srpske, kaže da oni nastoje da promovišu i druge proizvođače da se bore za kvalitet, za prepoznatljivost na tržištu, i da time osvajaju tržište i budu konkurentniji u odnosu na sve robe koje se uvoze iz inostranstva.

Pročitajte još...   Pijačni barometar Bijeljina 25.12.2018. godine

Na konferenciji u Bijeljini promovisan je novi broj časopisa Ministarstva trgovine i turizma “Najbolje iz Srpske”, i novi spot za kampanju “Naše je bolje”.

Shares
Slične objave
Agro oglasiAgro vijesti

Male radnje, velike priče

Agro vijesti

Uzgajivači ribe u RS se žale na nelegalan uvoz