Vrijeme je poljoprivrednih radova, ali i vrijeme pandemije, koje iziskuje da povedemo više brige o sebi i drugima. Kako uskladiti ta dva imperativa i iz novonastale situacije izvući najbolje?
Globalna kriza, uzrokovana virusom korona, uticala je na sve segmente života, pa izuzetak nije ni poljoprivreda. Proizvođači su suočeni sa potrebama da prionu na posao, ali istovremeno da zaštite ne samo vlastito i zdravlje svojih najbližih, već da odgovornim ponašanjem pomognu društvu i zajednici te ujedno budu primjer drugima.
Kao društveno odgovorna kompanija, odlučni smo da sve svoje saradnike i kupce podstičemo na aktivnosti kojima će održavati svoju proizvodnju, jer tako, svojim radom, najbolje mogu da pomognu u prevazilaženju krize, ali uz poštovanje preporučenih mjera zaštite. Tako smo kampanjom „Budi Domaćin, ostani kod kuće“, koja je realizovana tokom vanrednog stanja, željeli poručiti svim vrijednim proizvođačima da smo uz njih u tim teškim trenucima, uz apel da vode računa o sebi.
Pravi domaćini, a to su svi oni vrijedni ljudi koji privređuju u svojim domaćinstvima, koji se bore i nastoje da njihove oranice i štale budu što bogatije, stub su privrednog razvoja i zbog toga je važno da budu ne samo marljivi, nego i odgovorni. Zato smo ih pozvali da se, tokom radova, ali i inače, za vrijeme svakodnevnih, različitih obaveza, pridržavaju mjera nadležnih i na taj način pomognu i sebi i drugima.
Savjeti i preporuke o zaštiti tokom poslova na imanju, ali i svakodnevnoj brizi o zdravlju su ono što smo željeli da podijelimo sa vama. Kroz kampanju „Budi Domaćin, ostani kod kuće“ smo nastojali da ukažemo na značaj prevencije virusa korona na poljoprivrednim gazdinstvima, ali i da pozovemo sve prave domaćine da sa nama podijele svoja iskustva o tome kako se nose sa aktuelnom situacijom.
Jer, svjesni smo da samo zajedno možemo prebroditi ovu krizu i kao pravi Domaćini dočekati bolje sutra na svojim imanjima.
#BudiDomaćinOstaniKodKuće