„Pojedimo deficit!“ – kampanje domaćih proizvođača | Agroportal.ba
Agro oglasiAgro vijesti

„Pojedimo deficit!“ – kampanje domaćih proizvođača

Bosanskohercegovački proizvođači nastavljaju sa kampanjom “Pojedimo deficit!”. U okviru kampanje promovišu domaće proizvode i rade na osnaživanju proizvođača iz poljoprivrednog sektora u osiguranju pristupa tržištu.

 
kampanje

Podrška USAID-a

Uz podršku USAID/Sweden FARMA II je već održano pet promocija u tržnim centrima „Bingo“ širom BiH. Trebinje, Mostar, Bugojno, Prijedor i Bihać bili domaćini akcije promocije.

USAID/Sweden FARMA II je podržala organizaciju promocija bosanskohercegovačkih proizvođača sira, meda, voća i povrća, prirodne kozmetike i drugih proizvoda u Trebinju, Mostaru, Bugojnu, Prijedoru i Bihaću. Aktivnosti se nastavljaju i u drugim gradovima BiH. Između ostalog je cilj podići vidljivost malih proizvođača iz lokalne zajednice.

Domaći proizvođači su istakli važnost stalnih okupljanja i predstavljanja svojih proizvoda. Kako bi potrošači imali priliku saznati više o kvalitetnim proizvodima iz lokalne zajednice.

Pročitajte još...   Pšenica ušla u zimu u odličnoj kondiciji

Kao partner u ovim aktivnostima, kompanija „Bingo“ je prepoznala značaj promocije i jačanja domaće privrede. Proizvođači očekuju da se promocije prošire i na druge gradove i tržne centre širom zemlje.

0Shares
Slične objave
Agro vijesti

Minić: Formiraćemo tim stručnjaka za slinavku i šap

Agro vijesti

Zadruge regrutuju kooperante za proizvodnju kornišona: Koliko mogu da zarade