
Bosanskohercegovački proizvođači nastavljaju sa kampanjom “Pojedimo deficit!”. U okviru kampanje promovišu domaće proizvode i rade na osnaživanju proizvođača iz poljoprivrednog sektora u osiguranju pristupa tržištu.
Podrška USAID-a
Uz podršku USAID/Sweden FARMA II je već održano pet promocija u tržnim centrima „Bingo“ širom BiH. Trebinje, Mostar, Bugojno, Prijedor i Bihać bili domaćini akcije promocije.
USAID/Sweden FARMA II je podržala organizaciju promocija bosanskohercegovačkih proizvođača sira, meda, voća i povrća, prirodne kozmetike i drugih proizvoda u Trebinju, Mostaru, Bugojnu, Prijedoru i Bihaću. Aktivnosti se nastavljaju i u drugim gradovima BiH. Između ostalog je cilj podići vidljivost malih proizvođača iz lokalne zajednice.
Domaći proizvođači su istakli važnost stalnih okupljanja i predstavljanja svojih proizvoda. Kako bi potrošači imali priliku saznati više o kvalitetnim proizvodima iz lokalne zajednice.
Kao partner u ovim aktivnostima, kompanija „Bingo“ je prepoznala značaj promocije i jačanja domaće privrede. Proizvođači očekuju da se promocije prošire i na druge gradove i tržne centre širom zemlje.